• Борса за матраци ВИТ

      Първата в България борса, в която се предлагат матраци от всички водещи марки

      Първоначална такса: от 5 000 лв. или 9 000 лв., в зависимост от региона.
      Месечна такса: няма.
      Вноска национален маркетинг: 3 % месечно от оборота.
      Допълнителни разходи: Ако се налага ремонт на помещението.
      Срок на договора: 5 години.
      Срок на възвръщаемост на инвестицията: 12-18 месеца
      Бранш: Търговия

       

      Борса за матраци ВИТ е създадена през 2009 г. и е първата по рода си в страната.

      През 1997 год. отваря врати първия магазин за мебели и матраци на компанията. В следващите няколко години се появяват още 4 магазини за да бъде отговорено на нарастващото пазарно търсене.

      Мениджърският екип на фирмата вижда сериозния потенциал на пазара на матраци и спални аксесоари . Така през 2003 год. под името „Нанимаг” се появява първата по рода си бизнес концепция за магазин, предлагащ широк асортимент от матраци и аксесоари за спалнята. Това е и времето, когато фирмата става и основен дистрибутор на една от най-големите български марки.

      Установените дългогодишни контакти с производители и доставчици на матраци спомагат съществено за успешното позициониране на бизнеса на пазара.

      За кратко време Борса за матраци ВИТ се налага като лидер в тази пазарна ниша, предлагайки на клиентите си възможно най-голямото разнообразие от матраци и неизменното високо качество на обслужване. Борса за матраци ВИТ е единствената фирма предлагаща услуги като замяна и изкупуване на стари матраци.

      Използвайки всички съвременни инструменти на бизнеса, фирмата поддържа сериозно онлайн присъствие. Това за кратко време я прави лидер в бранша и компания определяща посоката на развитие на продажбите на дребно на матраци в страната.

      Сред клиентите на БМВ са хотели, болници, голф игрища, ваканционни бази, големи частни домове и много други. Основен доставчик са за някои производители на мебели и по-малки магазини. Изнасят българско производство матраци за Германия, Русия и Афганистан.

      Фирмата следи и непрекъснато участва на местните специализирани изложения (Стройко, СИХРЕ, Светът на мебелите, Булмедика и др.), както и на световните Лас Вегас, Кьолн и Милано. На изложенията се сключват договори с международни и български производители и търговци на матраци и успоредно с това се използват за проследяване на трендовете в бранша – технологии, дизайн, маркетинг и продажби.

      Фимата е издател и на онлайн списанието ориентирано към обзавеждане на спалнята „Klu-Klu” – тайни от спалнята.

      От 2012 год. компанията предлага своята бизнес концепция на франчайз, като условията по договора позволяват на много широк кръг предприемачи да стартират собствен бизнес с подкрепата и ноу-хауто на Борса за матраци ВИТ.

       

  • Copyright © 2013-2014 Франчайз консулт EООД

  • Онлайн магазин от Exsitee