• Полезна информация

      • Един от всеки 12 бизнеса е франчайзинг бизнес, според Международната франчайз асоциация. Хората в търсене на т.нар.“ кариерен рестарт“,  отдавна са открили, че закупуване на франчайз - независимо дали е голяма и добре позната марка като Burger King или Subway  или Dunkin Donuts – предлагат  съчетание  от отлична предприемаческа възможност  и сигурност. И докато икономиката е в регрес  и е трудно за всеки нов бизнес да оцелее, това е нещото, което прави франчайз бизнеса добре дошъл за новите предприемачи. Франчайз бизнесът  има зашеметяваща  92% успеваемост след петата година, в сравнение с 23% за самостоятелния бизнес, според списание Franchise World. "Франчайзодателите  предлагат по-голяма подкрепа от всякога", казва Стив Олсън, президент на Franchise Update Media Group  "Има съществена  промяна от "Aз" към "Ние" и реалното усещане, че всички трябва да работят заедно." Например, Checkers Drive-In Restaurants – известен американски франчайз, сега компенсира своя маркетингов персонал частично  възоснова на продажбите, които генерират новите франчайзополучатели.

         

        Тук са посочени  пет важни неща, които трябва да знаете за франчайзинга.

        още
      • Когато нещата опират до продажба на малък или среден бизнес, повечето собственици ще спечелят, ако се доверят на опитен и доказан бизнес брокер. Въпреки че е възможно да продадеш бизнеса си сам, малцина са тези бизнес собственици, които имат нужния опит и време да извършат успешна бизнес продажба, докато успоредно с това се опитват да стабилизират и развият бизнеса си – възлов момент, предвид факта,че няма собственик, който да желае продажба в период на спад в продажбите или наличие на вътрешни проблеми от различен характер.

        още
      •       ...или: Кое гарантира успеха ми като франчайзополучател? Моят прост отговор е: Вашата отдаденост и желание, умножени по всичко онова, което франчайзодателят ви е предоставил - ноу-хау, търговска марка, обучения, технологии и т.н. Ако произведените от вас усилия са равни на нула, очаквайки цялата работа да бъде свършена от франчайзодателя, не се надявайте на нищо повече от гръмко фиаско на вашите бизнес планове и амбиции.

        още
      • 1. Изградете силни връзки и взаимно уважение със своите франчайз партньори. Наблюдавайте процесите по тяхното обслужване; качеството на обученията и работата на оперативните отдели, за да си гарантирате, че се работи рамо до рамо със  собствениците, а не от двете страни на бариерата. Дръжте ги щастливи, демонстрирайте грижа към тях и резултатите няма да закъснеят.

        още
  • Copyright © 2013-2014 Франчайз консулт EООД

  • Онлайн магазин от Exsitee